Dr. Öğr. Üyesi DENİZ AKGÜL

ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ » Bölüm Başkanı

Makaleler
1ONLINE REKLAM DEĞERİ PLANSIZ SATIN ALMA DAVRANIŞINI NASIL ETKİLER?
Dağıstan Mustafa Taylan, AKGÜL DENİZ
Nisantasi Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi, TR DİZİN , 2023
https://dx.doi.org/10.52122/nisantasisbd.1242803
2Minority Stress of Workers as Internal Customers: A Case Study in Turkey
AKGÜL DENİZ, GÜNEŞ VİLDAN
Athens Institute for Education and Research ATINER, EconBiz, EBSCO, DOAJ, ANVUR, Cite Factor , 2023
https://dx.doi.org/10.30958/ajbe.9-1-7
3DÜĞÜN VE CENAZE RİTÜELLERİNDE SOSYAL ONAY İHTİYACININ GÖSTERİŞÇİ TÜKETİME YÖNELTMESİ
ALTINTAŞ GÜLER GİZEM, AKGÜL DENİZ
Social Sciences Studies Journal, ESJI, SOBIAD,ResearchBible,DRJI,SIS,I2OR Indexing , 2022
https://dx.doi.org/10.29228/sssj.63426
4Gençlerin Teknoloji Kabulünün ve Web Sitesi Tasarımının Online Alışveriş Deneyimi Üzerindeki Etkisi
AKGÜL DENİZ, Dağıstan Mustafa Taylan
Gençlik Araştırmaları Dergisi, TR DİZİN , 2022
https://dx.doi.org/10.52528/genclikarastirmalari.911174
5KADININ İŞ HAYATINA KATILIMINDA BACIYÂN-RÛM TEŞKİLATI VE TOBB İL KADIN GİRİŞİMCİLER KURULLARININ KATKILARI
AKGÜL DENİZ
Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Index Copernicus , 2021
6Ahilik Kültürü ve Modern Yönetim İlkeleri Doğrultusunda Esnaf ve Sanatkârlar Etik İlkelerinin Belirlenmesi
APAYDIN FAHRİ, AKGÜL DENİZ, AYBEK BİRSEL
Akademik Etik: Teori ve Uygulama, Endekste taranmıyor , 2021
7To Buy or Not to Buy for My Baby
AKGÜL DENİZ
Journal of Yaşar University, TR DİZİN , 2021
https://dx.doi.org/10.19168/jyasar.903912
8Oyuncak Seçiminde Ebeveynlerin Cinsiyet Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
ÖZER ÖZNUR, AKGÜL DENİZ
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, TR DİZİN , 2021
https://dx.doi.org/10.26466/opus.891026
9Serbest Tüketici Kavramı ve Elektrik Perakende Satış Şirketlerinin Pazarlama Stratejisi Uygulamaları Üzerine Kavramsal Bir Çalışma
AKYÜZ MUSTAFA, AKGÜL DENİZ
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, EBSCO , 2020
10Gösterişçi Tüketim ile Benlik Genişleten pembegelinler: Netnografi Uygulaması
AKGÜL DENİZ
Nitel Sosyal Bilimler, ESJI,ASOS,ROAD,DRJI , 2020
11Tüketiciler Market İçinde Bulaşık Deterjanı Raflarını Nasıl İnceler? Göz Takip Araştırması
AKGÜL DENİZ,GÜNEŞ VİLDAN
BUSINESS MANAGEMENT STUDIES:AN INTERNATIONAL JOURNAL, TR DİZİN , 2019
https://dx.doi.org/http://dx.doi.org/10.15295/bmij.v7i5.1335
12Teknoloji Kullanım Endişesi Tüketicinin Teknoloji Kabulünü Etkiler mi?
AKGÜL DENİZ,GÜNEŞ VİLDAN
Turkish Journal of Marketing, Proquest , 2019
https://dx.doi.org/http://dx.doi.org/10.30685/tujom.v4i2.54
13Ahilik Kültüründeki Etik İlkelerin Günümüz İşletmelerine Yansımaları: Kırşehir İli Örneği
AKGÜL DENİZ
Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Endekste taranmıyor , 2017
14Hedonik (Hazcı) Tüketimin Özel Günlerdeki Alışveriş Kültürü Üzerindeki Etkisi Ve Ülkelerarası Karşılaştırmalı Bir Araştırma
AKGÜL DENİZ,VARİNLİ İNCİ
International Journal of Social Inquiry, TR DİZİN , 2017
15Basılı Reklamların Etkisini Cinsiyet Ve Gürültü Belirler Mi? : Göz Takip Sistemi İle Uygulama
AKGÜL DENİZ
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, TR DİZİN , 2017
https://dx.doi.org/10.18092/ulikidince.321166
16Measuring the Satisfaction of Citizens for the Services given by the Municipality The Case of Kirşehir Municipality
AKGÜL DENİZ
Procedia - Social and Behavioral Sciences, Crossref, ROAD , 2012
https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.09.092
17Effect Of Self Concept And Retail Store Image In Consumers' Store Choice
GÜNAY GONCA, AKGÜL DENİZ
European Journal of Management, ARC, Anvur, Ulrich's Periodicals , 2009
Bildiriler
1Ebeveynler Nasıl Oyuncak Satın Alır? Cinsiyet Algısında Kişiliğin Etkisi
ÖZER ÖZNUR, AKGÜL DENİZ
25. Pazarlama Kongresi, 2021
Ulusal Özet bildiri
2THE EFFECT OF PARENTS’ GENDER PERCEPTION IN TOY SELECTION ON PURCHASING CHOICES
ÖZER ÖZNUR, AKGÜL DENİZ
Pearson Journal International Conference on Social Sciences & Humanities, 2021
Uluslararası Özet bildiri
3HOŞGELDİN BEBEĞİM: ALIYORUM ÖYLEYSE ANNEYİM
AKGÜL DENİZ
24. Pazarlama Kongresi, 2019
Ulusal Özet bildiri
4Ratings of the Brands According to the LGBTQ Corporate Equality Index
AKGÜL DENİZ,GÜNEŞ VİLDAN
Business and Organization Research Conference, 2018
Uluslararası Özet bildiri
5BLACK MIRROR GERÇEK OLSA: TEKNOLOJİK ALIŞVERİŞLER SİZİ NE KADAR KORKUTUYOR?
AKGÜL DENİZ
23. Pazarlama Kongresi, 2018
Ulusal Özet bildiri
6AĞIZ-DİŞ SAĞLIĞI ÜRÜNLERİNDE MARKET İÇİ RAF DÜZENİNİN TÜKETİCİ DİKKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
AKGÜL DENİZ,GÜNEŞ VİLDAN
11. Uluslararası Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi, 2017
Uluslararası Özet bildiri
7We Track Your Eye How We Browse Clothing Brands’ Advertisements
AKGÜL DENİZ,GÜNEŞ VİLDAN
Humanities And Social Sciences Conference, 2017
Uluslararası Tam metin bildiri
8How Being A Parent Consumer Effects Browsing Diaper Shelves In The Stores A Heat Map Analyze
GÜNEŞ VİLDAN,AKGÜL DENİZ
Humanities And Social Sciences Conference, 2017
Uluslararası Tam metin bildiri
9Markalar “Gökkuşağı Bayrağı” Sallıyor! : LGBTQ Tüketiciler
AKGÜL DENİZ
22. Pazarlama Kongresi, 2017
Ulusal Özet bildiri
10BASILI REKLAMLARIN GÜCÜNÜ CİNSİYET VE GÜRÜLTÜ ETKİLER Mİ? : GÖZ TAKİP SİSTEMİ İLE UYGULAMA
AKGÜL DENİZ
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 2017
Ulusal Özet bildiri
11RENKLER ANLAMLARI VE MARKA BİLİNİRLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ KIRŞEHİR ÖRNEĞİ
AKGÜL DENİZ,GÜNEŞ VİLDAN
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 2015
Ulusal Tam metin bildiri
12TÜKETİCİLERİN HEDİYE ALIŞVERİŞ DAVRANIŞLARININ KARŞILAŞTIRILMASI KAZAKİSTAN VE TÜRKİYE
VARİNLİ İNCİ,AKGÜL DENİZ
13. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 2015
Uluslararası Tam metin bildiri
13Dizi ve Filmlerde Ürün Yerleştirmeye Tüketicinin Bakışı
AKGÜL DENİZ
12. Ulusal İşletmecilik Kongresi Bildiri Kitabı, 2013
Ulusal Tam metin bildiri
14Günümüzde Uygulanan Kadınlara Yönelik İstihdam Projeleri ve Bacıyan ı Rumlarda Kadın
AKGÜL DENİZ, VARİNLİ İNCİ
II. Uluslararası Ahilik Sempozyumu, 2012
Ulusal Tam metin bildiri
Kitaplar
1STRATEJİK SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI
AKGÜL DENİZ
Beta Yayınevi, ISBN: 978 - 625 - 436 - 167 - 8, 2022
Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
2Dijital Çağda Ürün
AKGÜL DENİZ
Gazi Kitabevi, ISBN: 978-625-8275-19-3, 2022
Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
3Tüketimin Öteki Yüzü
AKGÜL DENİZ
Gazi Kitabevi, ISBN: 978-625-8494-28-0, 2021
Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
4Sektörlerde Stratejik Pazarlama
AKGÜL DENİZ
Nobel Yayınevi, ISBN: 978-625-439-775-2, 2021
Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
5Dijital Çağda Bütünleşik Pazarlama İletişimi
AKGÜL DENİZ
Gazi Kitapevi, ISBN: 978-625-7588-42-3, 2021
Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
6Ticarette Dijital Dönüşüm ve E-Ticaret
AKGÜL DENİZ
Değişim Yayınevi, ISBN: 978-605-2083-65-9, 2020
Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
7Müşteri Şikayet Yönetimi
AKGÜL DENİZ
Nobel Yayınevi, ISBN: 978-625-402-363-7, 2020
Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
8İşletmelerde Etik Yaklaşımlar
AKGÜL DENİZ
Dora Yayınevi, ISBN: 978-605-247-220-0, 2020
Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
9Handbook of Research on Technology Applications for Effective Customer Engagement
AKGÜL DENİZ
IGI Global, ISBN: 9781799847724, 2020
Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
10A’dan Z’ye Mobil Pazarlama
AKGÜL DENİZ
Beta Yayınevi, ISBN: 978-605-242-507-7, 2019
Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
11Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi
ÖZATA FATMA ZEYNEP,AKGÜL DENİZ
Beta Yayınevi, ISBN: 978-605-333-580-1, 2016
Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
12Türkiye de Pazarlama Eğitiminin Akademik Tarihi
ÖZATA FATMA ZEYNEP,AKGÜL DENİZ
Beta Yayınevi, ISBN: 978-605-333-580-1, 2016
Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
Projeler
1GÖZ TAKİP SİSTEMİNİN PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA KULLANIMI KIRŞEHİR DEKİ MARKETLERDE BİR UYGULAMA (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, 12.05.2015-21.09.2016
ULUSAL Tamamlandı
2Dış Ticaret Lojistik Teori ve Uygulama Üzerine Eğiticilerin Eğitimi ile Dış Ticaret Paket Programının Bilgisayar Laboratuvarına Kurulumu (Araştırmacı)
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, 01.02.2014-01.09.2015
ULUSAL Tamamlandı
3HEDONİK HAZCI TÜKETİMİN ÖZEL GÜNLERDEKİ ALIŞVERİŞ KÜLTÜRÜ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE ÜLKELERARASI KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA (Yürütücü)
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, 30.09.2013-13.01.2015
ULUSAL Tamamlandı
4İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Bilgisayar Laboratuarı (Araştırmacı)
BAP,
ULUSAL Tamamlandı
5Kadınların İşgücüne Katılımının Doğurganlık Hızı ve Boşanma Oranları Üzerine Etkisi Türkiye Üzerine Bölgesel Panel Veri Analizi (Araştırmacı)
BAP,
ULUSAL Tamamlandı